Merhabalar, bir arkadaşım şu an Amasya Merzifon'da askerde. Yarın usta birliği için Kıbrıs'a gidecek. Beni aradı bir soru yöneltti benim bilgim yok buradan bilen çıkar mı diye soruyorum. Kendisinde şu an askercell varmış. Türkiyeden aldığı askercell hattını kıbrısta kullanabilir mi diye soruyor. Bilgisi olan arkadaşlar varsa dönerse sevinirim.
lefkosada yaptım , genelde whatsap veya mesengger kullanırdık

)
askecell kullananlar vardı.. ama kıbrısta ucretsiz askeri taburların içinde , belirli saatler de her gun arama hakkımız vardı..