Yurtdışı kullanıma açtırırsa kullanabilir, ama görüşmeler türkiye gibi olmaz yüksek tarifeler. Orada tek kullanımlık hatlar oluyor internet yüklü alıyosun net paketin bitince hattı atıyosun yeni hat alıyosun. Whatsap üzerinden iletişim kurarak arıyordum ben ailemi. 2013 girne de askerlik yaptım