halilkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hiçbirşey yapmadan bu hale geldiyse error.log dosyalarını çok alan kaplıyor gene dolacak demektir. mevcut hataları düzeltmenizi öneririm hocam.
bakacam hocam teşekürler