Muu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam kota düşüktü yükselttim düzeldi, teşekkürler
hiçbirşey yapmadan bu hale geldiyse error.log dosyalarını çok alan kaplıyor gene dolacak demektir. mevcut hataları düzeltmenizi öneririm hocam.