1- Gelir elde ediyorsanız illa ki şirket kurulmak zorunda mı ? Fatura kesmeden, internetten ben şu kadar gelir elde ettim diye beyan edip vergi verilemez mi ?
Şahıs şirketi kurman lazım en kötü.
2- Adsense vergileri için ne şekilde beyan yapılır ? form / internet beyanı vs ? Nereden dolduruluyor ve nereye ödeniyor ?
Muhasebecine banka hesabının ekstresini vereceksin geriye dönük gelen tüm gelirlerini hesaplayacak vergilendirilmesi için mahsublaştıracak.
3- Zarar ediyorsanız ( ki şu anda zarar ediyorum ) yine de vergi dairesini bilgilendirmek zorunda mıyım ? Vergi beyanı şart mı ?
Gelir/Gider her ay beyan edeceksin zaten zarardaysan çıkıyor ortaya ekstra efor sarf etmiyorsun.
4- Eğer yanlış düşündü isem 2020 yılının vergisini nasıl ödemeliyim ? ( Dediğim gibi zarardayım .. )
Şahıs şirketi açıp tüm gelirlerini beyan etmen lazım, hep gelir gelmiş ama giderlerin hiç belgelendirilmemişse seve seve kar göstereceksin maalesef giderini faturalarla kanıtlamadıktan sonra giderin yok demektir.