Hocam ben bunları bilmiyordum. İlk defa duydum. Böyle bir açıklama yapmadılar ki. Bana telefondan sadece desteklerse eğer 100Mps'e kadar ücretsiz arttırıyoruz demişlerdi.
Peki ben evimde ki santralın YAPA'mı yoksa diğeri mi olduğunu nasıl anlayacağım?
Online işlemlerden Teknik Bilgiler bölümünde Fiziksel Durum (VAE)'de ne yazıyor ya da profil seçim ekranı var mı?