Merhabalar,

2 gündür Türknet ile aramda olanları anlatmak istiyorum.

Türknet ile ilgilen herkes biliyor ki Türknet'te, evin alt yapısı 100Mps'e kadar destekleyen herkesin aylık ücreti 85TL! (ANA SAYFALARINDA BİLE KOCAMAN REKLAMLARI VAR HALEN)

Bizim evin alt yapısı 35Mpbs çektiği için yaklaşık 2 sene önce öyle anlaşıp bağlattık. Fakat telefondan konuştuğumda bana "Eğer alt yapınız 35 Mbps üstünü destekler ise 100Mpbs'e kadar ücretsiz yükseltiyoruz" demişlerdi.

Geçen gün Türknet'in alt yapısından evimizin desteklediği maks. değere baktığımda 75Mpbs olduğunu gösteriyordu. Bende hemen destek kaydı açtım. Fakat ben bu hıza geçmek istediğimde benden aylık ücretime 10TL fark yaratacaklarını söylediler.

Ben interneti bağlattığımda bana böyle söylemediniz. Onu da geçtim Ana Sayfa'nızda bile halen bu kampanya kocaman resim ile yayınlıyorsunuz. ONUDA GEÇTİM bana imzalattığınız sözleşme de bile yazıyor dedim.

Fakat telefonda ki bayan inatla böyle bir şeyin imkansız olduğunu ve telefon görüşme kayıtlarını inceleyeceklerini söylediler.

Bende "Ben konuştuğuma eminim inceleyin. Ama ne olursa olsun böyle bir kampanyanız zaten var. İncelemeye bile gerek yok. Varolan bir kampanyanızı neden doğrulamıyorsunuz" diyorum.

Fakat telefonda ki bayan halen ısrarla konuşma kayıtlarını inceleyeceklerini söyledi. Bende iyi tamam inceleyin dedim.

Fakat bugün destek kaydına geri dönüş yapmışlar ve böyle bir görüşmenin olmadığını o yüzden eğer istersem 10TL fark vermem gerekiyormuş her ay.

Yani yazdıkları en son mesaj aynen aşağıda ki gibi:

Alıntı
Tekrar Merhaba Batuhan Bey,
Bizimle yapmış olduğunuz telefon görüşmelerini inceledim ancak bahsetmiş olduğunuz konuyla ilgili bir bilgiye ulaşamadım. Dolayısıyla buradan tekrar iletiyorum. 35 MB'lik paket kullandığınız için 75 MB'lik paketi 10 TL farkla alabiliyorsunuz. 50 MB, 75 MB ve 100 MB'lik paketlerimizde hız değişimi yaparsanız ekstra bir ücret ödemiyorsunuz. Siz Özgür İletişim paketinden Özgür İletişim Ekstra paketine geçmek istediğiniz için bu 10 TL'lik fark yansımaktadır. Dilerseniz işlemlerinizi online işlem merkezinden de gerçekleştirebilirsiniz. İyi günler dilerim.
Ve bu cevaplarından sonra destek kaydını kapatmışlar. Yani cevap yazamıyorum.

Bende mi yanlış var anlamıyorum. Özgür İletişim Ekstra paketi nedir arkadaş? İlk defa duyuyorum bunlar da. Ana Sayfa'larında o kadar inceledim böyle bir şeye rast gelmedim.