Benimde dikkatimi çekti bir anda artış var. Bence çok önemli değil ama bot takipçi ise atılmasa iyiydi.
Şu anda paylaşımlar güzel erişim alıyor. Çekiliş sayesinde güzel etkileşim yapan kitle oluştu.

Zamanında yanlış hatırlamıyorsa bir anda 100K'ya çıkmıştı.