Konuya girerken konuyu açanın en fazla 1 yıllık üye olduğunu tahmin edip girenler? Sadece ben miyim? Lütfen artık "coskun abim" "coskun abi" "coskun abime soru" ile başlayan tüm konular yasaklansın açanlar banlansın falan iyice çocuk oyuncağına döndü bu iş