Konu
endonezya ve durumum hakkında
19-01-2021, 21:23:43
#6
Sinnerman
Fys adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ne saçmalıyorsun kardeşim ne geyiği
Vallahi aklımı okudunuz, ben de aynısıjı size soracaktım.