mariadb kullanıyorum. evet fazla bir sayı değil ancak her ip sorgusunda yeni bir kayıt oluşturuluyor tablo onay=1 onay=0 ile dönüyor çok fazla veri olduğuda söylenemez ancak dediğim gibi her dakika demek bile az gelir her saniye yığınla sorgu alıyor. mariadb ve innodb yapısı ile kullanıyorum şu an. benim için en büyük olumsuz tarafı şu hiçbir tablomda cache kullanılacak veri yok herşey değişken. o yüzdende birkaç denememde tabloları ayırmanın fazlasıyla yararını gördüm. şimdi daha ileriye götürüp 10-20-30 tablo ayırmayı düşünüyorum. bu yüzden fikir almak istedim
illa db mi kullanmanız gerekli? onay=0 onay=1 falan gibi basit işlemler için db kullanmanıza gerek olmayabilir belki