Merhaba arkadaşlar,

yoğun trafiğe ve çok fazla kayıta sahip bir sitem var. örnek vermek gerekirse 300k kayıt olan bir tablo 1k ip tarafından her dakika sorgulanıyor. haliyle ne kadar optimizede yapsak indexleride ayarlasak cpu ya etkisi oluyor. tablo içindeki veri sıfırlandığı an cpu kullanımıda zaten anında düşüyor.
ben bu tabloyu belli kriterlere göre kendi içerisinde 10 a bölsem

yani

veriler adında bir tablom var

bunu

veriler_1
veriler_2
veriler_3....

şeklinde belli şartlara göre ayırsam 300k veri neticede 10 a bölünmüş olacak büyük boyutlu tek bir tablodan sorgu olması yerine küçük boyutlu birçok tabloya sorgu yapılacak. sizce bu yöntemin bir zararı olurmu ? tablo sayısının çok fazla olması aynı veri fazlalığındaki etkiyi gösterirmi fikir verirseniz sevinirim. teşekkürler