oguzhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

sohbet falan tamam da, insanlarin oyun oynayan birini izlemesinin mantigini bir turlu kafamda oturtamiyorum.
Çocuktan internet kafeye giderdik, saati 250binliraydı. Tabi ailemizden sadece simit parası alırdık harçlık olarak. Simit 100binliraydı. Bu sebeple oynayanların yanına sıvışıp hevesle onları izlerdik. Şimdi Twitch yayınlarını görünce o günlerim aklıma geliyor 😆 açıkcası ben keyifle izliyorum.