Dediğiniz gibi olsa dahi en azından şikayet eden kişiye bi sormak gerekmez mi?
Kampanyadan yararlanamadıysanız şikayet konunuzun aktif olması firmanın imajının zedelenmesine neden olur. Eğer ilk 350 'ye girdiğinize dair kanıtlarınız varsa firmadan hak talep edebilirsiniz, kendilerine de bu durumu belirtebilirsiniz.