Looker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mutlaka konunun silinmesinin, mantıklı bir nedeni vardır. R10 adam kayıracak olsa 3 yıllık kurumsal üyelik, artı sponsor reklamlar alan @AdsReklamNet; i forumdan uçurmazlardı. Sizin de zaten böyle bir iddianız yok ancak belirtmek istedim. Birçok platin ve kurumsal üyenin süresiz banlanabildiğini gördüm. Bu firmanın da eğer gerekli bir açıklaması ve savunması haklı bulunmuş ise itibar suikastine uğramaması için konular hakkında işlem uygulanmış olabilir belki.
Dediğiniz gibi olsa dahi en azından şikayet eden kişiye bi sormak gerekmez mi?