iemralan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapmasaymış yani ne diyim şimdi madem ilgili ödemei ve domaini iptal ettiler bana neden bilgilendirici bir mesaj ulaştırılmadı sorun burada. Nereden bileyim ben ilk 350 içerisinde olduğumu? Onlar yüzünden domaini başkası aldı.
Mutlaka konunun silinmesinin, mantıklı bir nedeni vardır. R10 adam kayıracak olsa 3 yıllık kurumsal üyelik, artı sponsor reklamlar alan @AdsReklamNet; i forumdan uçurmazlardı. Sizin de zaten böyle bir iddianız yok ancak belirtmek istedim. Birçok platin ve kurumsal üyenin süresiz banlanabildiğini gördüm. Bu firmanın da eğer gerekli bir açıklaması ve savunması haklı bulunmuş ise itibar suikastine uğramaması için konular hakkında işlem uygulanmış olabilir belki.