[QUOTE=Blitzkrieg;1079153161]Dynadot ile iletişime geç hocam kimlik falan doğruysa çıkış yolu bulunur herhalde, email için hint gönderseler de hatırlamana yardımcı olur hangisiyle üyelik açtıysan.[/QUO⁸TE]
Hocam mail gönderdim lakin bana gönderdiği mail sifremi unuttum linki 😁 mail ve kullanıcı adını hatırlamıyorum diyorum. 1 haftadır mail gönderiyorum.