Bence iş ilişkisi iş ilişkisinden öteye geçmemeli anlaşmaların dışına çıkılmamalı. Tamam insanlık yardım etmeyi gerektiriyor ama genelde şuyum yok buyum yok diye dilenenlerin hepsi duyguları sömüren yalancılar oluyor. Sokakta dilenenler de öyle siz 1 lira 2 lira vererek içinizden iyilik yaptığınızı düşünüyorsunuz ama adam sizin akşam evde yediğiniz yemekleri çöp diye yüzüne bakmaz her akşam en pahalı restoranttan yemeğini söyler dev ekran televizyonunun karşısında keyfine bakar. Siz ona muhtaç diye yardım ettiniz ama sizin ondan daha çok yardıma ihtiyacınız var emin olun