GET sisteminde ödemeyi Sahibinden'e yapıyorsunuz, komisyon kesiyor. Ödemeyi yaptıktan sonra karşı taraf kargoluyor, ürün size ulaştığında onay verirseniz ücret karşı tarafa geçiyor. Fakat yine de riskli tabii.
Sistem ürünü alan için pek sıkıntılı değil fakat ben ürünü satan olduğum için okuduğum kadarıyla sıkıntılı gözüküyor