Dolandırıldım ben, video kamera sattım Sony a6300, gönderdim işte teslim aldı filan sonra dedi şurasında deforme var falan bilmemne iade yapıcam dedi, dedim deforme yok beğenmediysen geri gönder daha sonra gönderdi kutuyu bi açtım başka cihaz göndermiş çalışmayan aynı model cihazdan. İtiraz ettik filan ama bir işe yaramadı, verdiğimiz güzelim cihaza yazık oldu, elimizde bozuk bir cihaz kaldı.