Bu çocuk, zamanında
@Dr.SEO; abinin hakkında forumda prim kasmak için illegal linkçi diye şikayet konusu açmıştı. Dr.SEO abi de banlı ancak bu çocuk d0landırıcılıktan banlandı,
@Dr.SEO; istediği zaman anlaşmazlığı giderip foruma dönebilir. Aradaki fark diyelim.
https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html
Hocam ayrıca, Eskişehir'deyse 2 yıl kadar orada yaşadım. Espark AVM ve civar tarafları iyi bilirim, bağlantılarım sağlamdır. Alkol falan da kullanıyorsa arkadaşlara bi sordurabilirim sizin için, ulaşılabilecekse ulaşılsın. Yine ayrıca yasal işlemler için ihtiyacınız olursa avukatıma yönlendirebilirim. Suç duyurusu + icra takibi her koldan hakkınızı arayın. Hibe ederseniz, soğuk su içersiniz. Böylelerinde vicdanın esamesi olmaz.
Sonu Seyyit gibi olur umarım.
edit: imla