Doğru yerleşim ile daha yüksek kazanç sağlandığını duydum bilen birine danışabilirsiniz
Asıl askerlik şimdi başlıyor

hitiniz varsa reklam yerleşimi yaptırın. hit yoksa yerleşime gerek yok. konu içine ve anasayfaya birer kod ekleseniz yeterli ya da otomatik koyun google koysun reklamları
Benimde benimde benimde


:d
Teşekkürler otomatik olarak seçsem sonrasında değiştirebiliyormuyuz? Birde onay için header a kopyaladığım kodu reklam koduyla değiştirmemmi gerekiyor?