alicemalturan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru yerleşim ile daha yüksek kazanç sağlandığını duydum bilen birine danışabilirsiniz
Tufan1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam
depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Asıl askerlik şimdi başlıyor
hitiniz varsa reklam yerleşimi yaptırın. hit yoksa yerleşime gerek yok. konu içine ve anasayfaya birer kod ekleseniz yeterli ya da otomatik koyun google koysun reklamları
Sharkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde benimde benimde :d
Teşekkürler otomatik olarak seçsem sonrasında değiştirebiliyormuyuz? Birde onay için header a kopyaladığım kodu reklam koduyla değiştirmemmi gerekiyor?