Asıl askerlik şimdi başlıyor
hitiniz varsa reklam yerleşimi yaptırın. hit yoksa yerleşime gerek yok. konu içine ve anasayfaya birer kod ekleseniz yeterli ya da otomatik koyun google koysun reklamları