Arkadaşlar adsense onaylandı şimdi sizce ne yapmalıyım. Scriptte reklam alanları var oraya kodu kopyalamalımıyım yoksa otomatik seçeneğini mi seçmeliyim. Bilen bir arkadaş yardımcı olabilir mi?