Neticede reklam yasağı gelmeyecek benim sevindiğim nokta bu yoksa facebook açıklamasında veri merkezi açılacağından bahsetmiyor ki aynı şekilde youtubede verilerini burada barındırmayı kabul etmedi sadece temsilci atayacaklar bizim hükümette biz zaten temsilci atamalarını istiyorduk bizim için önemli olan bu diyecek kamuoyuda helal olsun bravo diyecek konu kapanacak kimsede madem öyle verilerin türkiyede barınma şartı getiren yasayı neden çıkardınız ki bu mecraların asıl derdi türkiyede verilerin depolanmasını istememeleri değil miydi diye sormayacak

benim nazarımda küçük işletmelerin reklam verme olanağının devam etmesi önemli idi bu nedenle bu habere sevindim