ntka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi niye kıvırdı bunlar durup dururken Diren Facebook
Ben diyorum her zaman bana kızıyor bazı forum üyeleri hiç bir şirket veya şahıs bir Devlete kafa tutamaz. Eğer kafa tutuyorsa o ülkenin halkından bir b..k olmaz.
Aynen öyle her platform en az 10 kişi istihdam etse rahat 90-100 nitelikli arkadaşımızın istihdam edileceğini düşünüyorum. Çoğu temsilciliği İstanbul'a açmayı düşünüyor. Şimdiden hayırlı olsun.