Şimdi niye kıvırdı bunlar durup dururken Diren Facebook

Ben diyorum her zaman bana kızıyor bazı forum üyeleri hiç bir şirket veya şahıs bir Devlete kafa tutamaz. Eğer kafa tutuyorsa o ülkenin halkından bir b..k olmaz.
Aynen öyle her platform en az 10 kişi istihdam etse rahat 90-100 nitelikli arkadaşımızın istihdam edileceğini düşünüyorum. Çoğu temsilciliği İstanbul'a açmayı düşünüyor. Şimdiden hayırlı olsun.