fırsat biraz bonkör bir tabir olmuş fırsatçık diyelim. açacaklar istanbula küçük bir ofis koyacaklar 3 tane ing-tr bilen eleman gelen şikayetleri ana merkeze yönlendirecekler bitti gitti. tabi gönül ister büyük bir holding oluşumu açsınlar da biz yanılmış olalım.