Konu
Facebook'da Türkiye'ye temsilci atıyor
18-01-2021, 15:41:49
#3
Iguanabey
Burada büyük bir ofis kuracaklarını düşünmüyorum sadece bir veya birkaç kişi ile anlaşıp resmi işleri onun üstünden halledeceklerdir. Ama umarım iş olanağı doğar tabi