Merhaba arkadaşlar

Linkedin, Periscope, Dailymotion, Tiktok, Youtube'dan sonra Facebook'da Türkiye'ye temsilci atıyor.

Temsilcilik atıyorlar ve iş fırsatları doğuracaklarını düşünüyorum. Türkçeyle beraber 4 dil biliyorum, acaba Türkiye'de bu sosyal medya ağlarında iş fırsatları doğar mı? Doğarsa nasıl başvurulabilir? İrlanda'daki google,facebook'a iş başvurusunda bulunma gibi..