Dert etmeyin tecrübe olmuş. Sizde de hata yok değil yani...
Aslında şüpheci bir insanımdır ama sürekli zor durumda olduğundan, başka bir işte çalışmadığı için sıkıştığından vs. bahsedip duygusal oynadığı için bile bile kendimi yoldurdum denilebilir.
Vay arkadaş ne desem bilemedim. Ben olsam eksimi gediğimi söylemeye bile utanırım ama millet neler yapıyor.
Bende yüzsüzlüğün bu kadarını ilk defa bu çocukta gördüm inanın.
- trade verin hocam.
geçmiş olsun.
başka mağdurlarda var.Hakkınızı arayın derim dolandırıcılıktan suç duyurusunda bulunun takip edilir edilmez dedillere ve kişinin geçmişine bağlı bir olay en azından bu şekilde adli makamlarda kaydı olursa devamında hapis yolu gözükür.
Aslında yinede kıyamıyordum kendisine, uğraşmak istemiyordum ama diğer arkadaşlarlada iletişime geçip suç duyurusunda bulunmalarını rica edeceğim.
Hocam iyi kalpli bir insansınız ama siz hayır kurumu değilsiniz keşke biraz dikkat etseydiniz :/ umarım hayatın size vermek istediği dersi almışsınızdır, geçmiş olsun
Aslında şüpheci bir insanımdır ama sürekli zor durumda olduğundan, başka bir işte çalışmadığı için sıkıştığından vs. bahsedip duygusal oynadığı için bile bile kendimi yoldurdum denilebilir.