SemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam o paranın senden çıkacağı varmış.
Ona ödediğim ayrı, iş bitmediği için müşteriden alamadığım param ayrı

WokeStray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam eliniz bu kadar açıksa benimlede özelden iletişime geçin , saygılar 😳
İşin ederi yüksekti hocam

hk0nline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyilikten maraz doğar diye boşa dememiş atalarımız , Geçmiş olsun
Teşekkür ederim.


nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kediler değil, insanlar nankördür!
En tehlikeli canlılarız

Burakozdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
giden para olsun, o kadar yan yanasınız bir zararda verebilirlerdi, peşini bırakmayın ama şükür de edin Hocam.
Bunada şükür


fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam iban atabilirim
10k değil de 5k idare eder beni
)

Seyit25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazık... geçmiş olsun.
Teşekkür ederim.

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Deveye diken insana ... yaranırmış
Gerçektende öyleymiş D: