Valla hocam o paranın senden çıkacağı varmış.
Ona ödediğim ayrı, iş bitmediği için müşteriden alamadığım param ayrı
Hocam eliniz bu kadar açıksa benimlede özelden iletişime geçin , saygılar 😳
İşin ederi yüksekti hocam
İyilikten maraz doğar diye boşa dememiş atalarımız , Geçmiş olsun
Teşekkür ederim.
Kediler değil, insanlar nankördür!
En tehlikeli canlılarız
giden para olsun, o kadar yan yanasınız bir zararda verebilirlerdi, peşini bırakmayın ama şükür de edin Hocam.
Bunada şükür
hocam iban atabilirim
10k değil de 5k idare eder beni

)
Teşekkür ederim.
Deveye diken insana ... yaranırmış
Gerçektende öyleymiş

D: