Hayırlı olsun hocam bol kazançlar bende başlamayı düşünüyorum, bu nedenle bir kaç sorum olacaktı ekran kartı seçimi hangi kriterlere göre nasıl belirlediniz? Fiyat/performans da en iyi olduğunu düşündüğüz için mi yoksa bu ürünleri temin edebildiğimiz için mi bu ekran kartlarını seçtiniz?
Teşekkür ederim hocam

Valla hocam p.tesi oldu vatan computer gittim sabah kepenkler açılmadan biri kapıya dayanmış almış gitmiş dedi. Sitelerde stok bitmeye başladı. Bende 3700'den ve 3100'den 13 adet kart çektim hemen şimdi almaya kalksak 4000 TL. Kartı araştırken ya 4 adet 3080 kullanacaktım yada rx 500 serisi bunlar denk geldi almış bulundum.
hocam aylik kazanca elektrik faturasi dahil mi?
Değil hocam konuya yazdığım gider olmadan gelen bir kazanç tablosu.
Şu kripto paralarda o kadar pişmanlığım var ki. Yatırım için param olsa şimdiye milyonerdim.

Hayırlı olsun bol kazançlar.
Teşekkür ederim hocam
Hayırlı olsun hocam takipteyim
Teşekkür ederim hocam