BoldPilot05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tolga hocam hala aynı hatayı alıyor, kimlikte nasılsa öyle giriyor bilgileri ama olmuyor acaba sistem de sorun olabilir mi ?
Adını ve soyadını büyük harfler ile Türkçe karakterleri içerecek şekilde tam olarak girmelidir.