oktayWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yandex MX serverlerini kullanabilirsin, ücretsizdir.
bu durum bizde daha sıkıntı. hostların ip leri blackliste düştüğü için mailler gitmiyor kullanıcılara. yandex e yönlendirme yapsak çözülüyor galiba. Ama 10 tane sitem var her siteyi yönlendirme yapmak gerekiyor çözülür mü böyle