Arkadaşlar yaklaşık 1 haftadır arkadaşın üye olma problemini dile getirmiştim fakat her şey doğru olmasına rağmen üye olamadı. Coşkun hocam tüm bilgiler doğru girdiğinize emin olun dedi bu problem için fakat her şey doğru olmasına rağmen üye olamadı.
Şimdi de gelen davetiye kodunun süresi doldu diyor 1 hafta olmasına rağmen. Tekrar başvuru gönderse davetiye kodu gelir mi acaba ?