Hayırlı olsun hocam bol kazançlar bende başlamayı düşünüyorum, bu nedenle bir kaç sorum olacaktı ekran kartı seçimi hangi kriterlere göre nasıl belirlediniz? Fiyat/performans da en iyi olduğunu düşündüğüz için mi yoksa bu ürünleri temin edebildiğimiz için mi bu ekran kartlarını seçtiniz?