dogukanbalci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar,

hiç forumda tartışıldı mı bilmiyorum ama sormak istedim. Sayfa yüklenme aşamasında LOADİNG animasyonu göstermenin SEO ya negatif bir etkisi olur mu?

Direk kaldırın hocam. Bu tarz loaderlar sayfa tamamen oluşturuluncaya kadar kendini gösterebiliyor, daha önce böyle bir durumla karşılaşmıştım. Önemli olan ve google'un istediği sayfa içeriğinin hızlıca oluşturulması, sayfanın hızlıca açılması, sayfanın birden aşsağı kaymaması(mesela r10 anasayfada sayfa içeriği site açıldıktan sonra aşşağı kayıyor ve yanlış linke tıklıyorum bazen mobilde)