Cemresencan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende seneler önce telefon faturası için yapmıştım ama sonra pişman oldum şimdinin 100 lirası için kaç kere gittim geldim orayı ara burayı ara strese girdim bir daha tobe uğraşmam yani
Bizim ülkede süreç yavaş ve stresli olduğu için kimse uğraşmak istemiyor
bir kere tüketici hakemi heyetine gittim 20 dk filan sürdü işim. Adliye memurları biraz zeka bakımından istenilen seviyede değildiler herhalde beni oraya buraya gönderdiler 1 saat orada kaybettim o kadar.