Bende seneler önce telefon faturası için yapmıştım ama sonra pişman oldum şimdinin 100 lirası için kaç kere gittim geldim orayı ara burayı ara strese girdim bir daha tobe uğraşmam yani
Bizim ülkede süreç yavaş ve stresli olduğu için kimse uğraşmak istemiyor