Selamlar arkadaşlar. Geçen günlerde iş değişikliği yaptım ve Turkcell kurumsal saha satış ekibine dahil oldum. Dalım Superonline. Forum üzerinde Superonline kullanmak isteyen, devir (geçiş) yapmak isteyen olursa yardımcı olurum. Malum bildiğiniz üzere de kota doldurmam gerekiyor. Bir nevi yardım da istemiş gibi oluyorum

Konu ile ilgili talebi olan varsa pm iletebilir ya da Whatsapp'tan yazabilir.
Sağlıklı günleriniz olsun ❣