Omerfd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kodun tam halini atabilir misiniz? Birde post-title yi veri tabanına benim gönderdiğim şekilde kayıt ediyor bire bir. Aklıma post-title yi cpanelden benzersiz yapmak geldi fakat zararı olur mu diye düşünüyorum.
Sen bana tam olarak detayli, ne yapmak istedigini soylersen, yardimci olabilecegim bir seyse yazabilirim. Basligi benzersiz yapabilirsin, bir sorun olacagini sanmiyorum sahsen ama ne gerek var ki?