Merhaba, Google play store için uygulama kurmak istiyorum. Tam olarak bilmediğim için birkaç yardımınıza ihtiyacım olacak. Google admob hesabımı oluşturdum. Fakat benden 25 dolar istemedi 25 doları google consoleden uygulama yaptığımız vakit mi istiyor ve illa oradan mı yapmamız gerek ücretsiz uygulama yapabileceğimiz site mevcut mu? R10'da konulara baktığımda ikametgah doğruluma için google evinize şifre gönderdiğinizi gördüm 2-4 hafta içerisinde geliyormuş onu nereden bulabilirim? 18 Yaşından büyük mü olmak lazım 17 yaşındayım çünkü. Google adsense hesabımı da mı kurmam lazım? Ayriyeten vergilendirme nasıl oluyor, vergilendirme olduğunda maliye ile uğraşmak zorunda kalmam değil mi?