Selamlar , ben ilk kilo vermeye başladığımda koşu bandı almıştm ve aşırı yorardı beni hiç istemezdim yapmak sonrasında kondisyon bisikleti aldım hem sıkılmadan yapıyorum hemde o kadar yormuyo ama aynı kardiyoyu yapmış oluyorum 4000tl bütçen varsa spin bisikleti alabilirsin 2.elleri 2.5k falan sıfırları 3.5k civarnda bana sorarsan 2.el spin bisikleti alıp üstüne bench sehpası ve ağırlık seti alırdım Neden spin bike diye sorucak olursan sürekli bisiklet binmekten sıkılırsan spin dance diye bir şey var bisiklette dans ederek yapıyorsun çok zevkli oluyor