Merhaba arkadaşlar
bu konuda ki yazılım tum haklarıyla satıyorum
ekmeğini çok yediğim ve hala da yemeye devam ettiğim bu kaliteli yazılım satış haklarını devrediyorum devretme sebebim yapimcisiyla yolları ayırdık ve destek alamam alacak kişi YAZILIM DESTEĞİ ALAMAYACAK bunu kabul ederek satın alın lütfen
yazılım bilgisi olmayan lütfen almasın sonra ben yardım edemeyeceğim .
en kötü 1 ayda 5 satışım oldu pasif gelir olarak çok iyi bir yatırım ama epinko ile ilgilendiğim için ve teknik destek bilgim olmadığı için sıkıntılar yaşamaya başladım
Tum haklarıyla beraber 30000 TL devrediyorum son fiyat