Pakmutfak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Estağfurullah,
her türlü görüş ve eleştiriye açığız ama bir yanlış anlama var konunun hiçbir satırında biz çekilişle takipci gönderiyoruz yazmıyor... Alakası yok, çekilişci değiliz ve hiçbir çekilişle de alakamız yoktur... Sistemimiz tamamen farklı kaynaklardır...
Konumuzu iyi anlatamamışım, kusura bakmayın...
saygılar, iyi formlar
Merhaba.
Çekilişle takipçi göndermiyorsanız, o zaman data ile gönderiyorsunuz sanırsam? sonuçta yazdıklarınızda kanlı canlı sizin bizim gibi insanlar demişsiniz.

Bu konuda o zaman tamamen data üzerinden gönderim yapılıyor ben mi yanlış anladım. Beni aydınlatırmısınız rica etsem.