yemekbloglari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım burada duyurulan lizkon, bence gruplarına katılarak biraz dikkatli incelerseniz daha net bilgi sahibi olursunuz.

Şahsi Fikrim: Genelde doğal olmayan yollarla doğalmış izlenimi verilerek paket satışı yapan bir yer benim gözümde. Gruplarında paylaşım yapanlar aynı kişiler ve her mesajda: Teşekkürler beni bu sistemle tanıştıran, bana bu kadar çok kazanç sağlayan xxxx'e oturduğum yerden hergün 10-20 sipariş geliyor, çok güzel kazanıyorum, aha da siparişlerin ekran görüntüsü diyenler sanırım firmanın ya ortağı, ya ücretli elemanları.
bu bölümde buna benzeyen başka bir konu var şöyle olsaydı nasıl olurdu felan diyen hani
onu inceledim birazda adamlar bildiğin ponzi sistemi yapmış o konuyu açan eleman kendi insta hesabında bile yazılım satmaya çalışıyor, aga shop açmışsın ne yapacan elin yazılımını ürün satmaya uğraşsana 2500e sistemi satıyorlarmış satanlara 500 kalıyormuş hepsi bunun peşinde işte ürünler sadece vitrin süsü satılması felan kimsenin umrunda değil

burda da evet lizkon sitelerin foterinde var zaten bu konuyu açan arkadaş da ürün satışı hakkında doğru söylemiyor ayda 5-6k kazanırmış ama daha öönemli başka işleri varmış ki burayla ilgilenemiyormuş, arkadaşım aylık 5-6k kazansan diğer tüm işleri bırakır ailecek buraya yoğunlaşırsınız
koyduğu ve söylediği satış rakamlarına bakıyorsun aylık toplam 3k ciro ya var ya yok