cihansvlgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben okuldan dolayı denizcilik okuyorum zaten lazım olan birsey ingizlizce Duolingo indirdim ordan antreman yapıyorum altyazı film izliyorum ve bol bol evin içinde annem bazen kafayı yemissin diyor ama onlarla bile ingilizce konuşuyorum antreman en iyisi ama önce Türkçeyi çok sağlam öğren hocam
Evet sıfat,zamir,tümleç ne demek onu da bilmek lazımmış.