ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Ücretsiz e-ticaret dropshipping sistemi ile sadece senelik paket ücreti ödeyerek başka bir giderin olmadan satışa başla "
aynı cümlede hem ücretsiz hem de ücretli demeseler iyiymiş
bu tür kurulum xml car curt adı altında para isteyenlerden pek hazzetmem de yine de ücreti ne kadar hem konuyu okuyan başkaları da bilgilenmiş olur
Sanırım burada duyurulan lizkon, bence gruplarına katılarak biraz dikkatli incelerseniz daha net bilgi sahibi olursunuz.

Şahsi Fikrim: Genelde doğal olmayan yollarla doğalmış izlenimi verilerek paket satışı yapan bir yer benim gözümde. Gruplarında paylaşım yapanlar aynı kişiler ve her mesajda: Teşekkürler beni bu sistemle tanıştıran, bana bu kadar çok kazanç sağlayan xxxx'e oturduğum yerden hergün 10-20 sipariş geliyor, çok güzel kazanıyorum, aha da siparişlerin ekran görüntüsü diyenler sanırım firmanın ya ortağı, ya ücretli elemanları.