@dll; hocam nasıl bir çözüm buldunuz? Aynı durumdan forumda ilk muzdarip olanlardan biriyim, en kapsamlı konuyu da ilk açan kişiyim. Maalesef yüklü bir miktar ödeme yaparak dosyayı kapattım memuriyet nedeniyle.