SalihDurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kadar yüksek tutmanın bir mentalitesi aslında yok verdiğim değerlerde olmuyorsa yukarılarda da olmayacaktır. Log kaydınıza bakablir misiniz?
log kayıtlarıma nereden erişebilirim?